استعدادیابی فوتبال در محلات پایتخت شروع شد

استعدادیابی فوتبال در محلات پایتخت شروع شد

به گزارش انجمن پارسیان سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران كشف استعدادهای پنهان در دل محلات و معرفی آنها به فوتبال حرفه ای و قهرمانی را مهم ترین هدف طرح استعدادیابی فوتبال كودكان زیر ۱۴ سال شهر تهران خواند.



به گزارش انجمن پارسیان به نقل از ایسنا مجید رباطی در آیین افتتاحیه طرح استعدادیابی فوتبال كودكان زیر ۱۴ سال شهر تهران - جام شهدا – اظهار داشت: طرح استعدادیابی فوتبال كودكان زیر ۱۴ سال شهر تهران، در اولین گام اجرایی با برگزاری مسابقات این رده های سنی و برگزاری آیین افتتاحیه، در منطقه ۴ شهرداری تهران كلید خورد.

وی اضافه كرد: واقعیت این است كه ورزش همگانی بستری مناسب برای ورزش قهرمانی است. سازمان ورزش شهرداری تهران هم بنا به وظیفه ذاتی خود گسترش ورزش همگانی را در دستور كار دارد و در این راستا گام های ارزشمندی برداشته شده كه از دل آن شادی، نشاط و سلامت خلق می شود اما تعامل با دیگر نهادهای متولی ورزشی در بُعد قهرمانی می تواند آسمان ورزش ایران را همواره پُرستاره نگاه دارد چونكه استعدادهای تازه ای شناسایی و معرفی می گردند كه متولیان امر قهرمانی می توانند از آن بهره برداری شایسته ای داشته باشند.

سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران افزود: ما باور داریم استعدادهای فراوانی در محلات وجود دارند كه امكان دارد هیچگاه دیده و یا شناسایی نشوند. اجرای این طرح پل های میان ورزش همگانی و قهرمانی را مستحكم تر از گذشته می كند.

رباطی همینطور از مربیان و فوتبال دوستان دعوت كرد به منظور كشف استعدادهای پنهان در جریان رقابت ها حاضر شوند.

محمد مومنی - مسئول برگزاری رقابت ها- هم در اینباره اظهار داشت: رقابت های استعداد یابی فوتبال كودكان زیر ۱۴ سال شهر تهران- جام شهدا – با حضور ۴۰ تیم زیر ۱۴ سال در سطح محلات و در زمین های چمن ۲۰*۴۰ مناطق ۲۲ گانه برگزار می گردد و در انتها پاییز سال جاری ۲۲ تیم بعنوان تیم های منتخب مناطق به دور بعدی راه می یابند.

وی اضافه كرد: مكاتباتی با سازمان لیگ فوتبال انجام داده و رایزنی هایی هم با كمیته های جوانان و هم استعداد یابی فوتبال داشته ایم تا از این فرصت بهره برداری خوبی انجام پذیرد. همینطور از مربیان تیم های پایه و لیگ برتری هم دعوت كرده ایم در جریان این رقابت ها حاضر شوند تا خود در امر استعدادیابی دخالتی مستقیم و بی واسطه داشته باشند.

به گزارش سایت شهرنوشت در این مراسم چهره های پیشكسوت فوتبال كشورمان همچون بهنام ابوالقاسم پور، فرهاد ابوطالب، یدالله اكبری، نادر گودرزی و... حضور داشتند.




1398/08/04
14:07:34
5.0 / 5
4267
تگهای خبر: سایت , كشور
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۳
انجمن پارسیان Parsian Forum