وزیر كشور تاكید كرد

ضرورت ساماندهی سمن ها و بهره گیری از ظرفیت آنها

ضرورت ساماندهی سمن ها و بهره گیری از ظرفیت آنها

انجمن پارسیان: وزیر كشور با اشاره به فعالیت شصت و دو هزار سمن در كشور بر ضرورت سامان دهی و بهره گیری از ظرفیت آنها تاكید نمود.


به گزارش انجمن پارسیان به نقل از ایسنا، عبدالرضا رحمانی فضلی درانتها یكصد و بیست و ششمین جلسه شورای اجتماعی كشور اظهار داشت: در جلسه امروز سوژه مهمی در حوزه ارائه لایحه ای به دولت و تنظیم قانونی آن درباره سمن ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد كارگروهی در این خصوص مسائل مختلف را مورد بررسی و در مورد تدوین لایحه مطرح شده در حوزه سمن ها مسائل مختلف را بررسی كند.
وی با اشاره به فعالیت 62 هزار سمن در كشور اظهار نمود: بی شك توانمندسازی و كارآیی ها سمن ها مقوله بسیار مهمی است و سوژه توانمند سازی آنها نیز باید مورد توجه قرار گیرد.
وی افزود: باید بستر مناسب فعالیت قانونی سمن ها و همین طور تدوین ضوابط و مقررات آنها محقق شود پس در جلسه امروز نحوه ساماندهی سمن ها و مشاركت های اجتماعی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و نظرات و گزارشات اعضاء عنوان شد.
وزیر كشور با تاكید بر ضرورت توجه به امر سمن ها و مشاركت های اجتماعی اضافه كرد: اساسا دولت دموكراتیك دولتی است كه در جهت تقویت مشاركت های اجتماعی گام بردارد و پاسخگو باشد بی شك اگر مشاركت سمن ها و مردم سازماندهی شود می توان ظرفیت های فنی، اقتصادی و فرهنگی را در جهت توسعه كشور هر چه بیشتر مورد بهره برداری قرار داد.
وی اشاره كرد: امیدواریم این لایحه در ساماندهی و توانمندسازی سمن ها اثرگذار باشد.
انتهای خبر



منبع:

1398/10/01
11:52:16
5.0 / 5
4169
تگهای خبر: توسعه , كشور
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۱
انجمن پارسیان Parsian Forum