رئیس پژوهشگاه رویان جهاد دانشگاهی كشور:

پژوهشگاه رویان به دنبال تدوین نقشه جامع علمی ایران است

پژوهشگاه رویان به دنبال تدوین نقشه جامع علمی ایران است

به گزارش انجمن پارسیان رئیس پژوهشگاه رویان جهاد دانشگاهی كشور درباره توانمندی های علمی ایران اسلامی، اظهار داشت: این پژوهشگاه با عنایت به ظرفیت های خوب علمی، به دنبال تدوین نقشه جامع علمی كشور است.



به گزارش انجمن پارسیان به نقل از مهر، عبدالحسین شاهوردی بامداد چهارشنبه در دیدار با مسؤلان جهاد دانشگاهی و همینطور دانشگاهیان استان سمنان به میزبانی جهاد دانشگاهی سمنان، درباره خصوصیت ها و همینطور توانمندی های علمی كشور، بیان نمود: پژوهشگاه رویان به دنبال تدوین نقشه جامع علمی ایران است.
وی بابیان اینكه پژوهشگاه رویان یك قطب تحقیقاتی و فناوری در تراز بین المللی است، تاكید كرد: این مركز پیشگام در توسعه علم، فناوری و نوآوری در علوم زیستی به حساب می آید كه با مرجعیت در علوم سلول های بنیادی و مواردی چون تولیدمثل، زیست فناوری، طب ترمیمی و … در ارتقای سلامت جامعه هم نقش مؤثر ایفا می كند.
رئیس پژوهشگاه رویان بابیان اینكه مأموریت پژوهشگاه رویان علاوه بر نقشه جامع علمی كشور، برنامه توسعه جهاد دانشگاهی است، اظهار داشت: محورهای پژوهش و توسعه علم و فناوری در زمینه های پزشكی، مهندسی پزشكی، زیست فناوری و زیست شناسی و … در سال های اخیر به دست توانمند متخصصان پیشرفت های چشم گیری یافته است.
شاهوردی اظهار داشت: یافته های علمی این پژوهشگاه امروز در سطح ملی و بین المللی مطرح شده و در جهت تجاری سازی یافته های پژوهشی برای عرضه خدمات و تولید محصولات زیستی و همینطور رفع نیازهای علمی تخصصی كشور بسیار كارآمد است.
به گزارش انجمن پارسیان به نقل از مهر، پژوهشكده زیست شناسی و فناوری سلول های بنیادی رویان، پژوهشكده پزشكی تولیدمثل رویان و پژوهشكده زیست فناوری و همینطور و دو مركز خدمات تخصصی مركز درمان ناباروری و مركز سلول درمانی در درون پژوهشگاه رویان وجود دارد.

1398/10/25
16:40:53
5.0 / 5
4209
تگهای خبر: پژوهشگاه , تحقیقات , تخصص , توسعه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
انجمن پارسیان Parsian Forum