۸۰۲ مبتلا شدن و ۶۵ فوتی جدید كرونا در كشور

۸۰۲ مبتلا شدن و ۶۵ فوتی جدید كرونا در كشور

به گزارش انجمن پارسیان سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۸۰۲ مورد جدید كرونا در كشور آگاهی داد و اظهار داشت: خوشبختانه تا كنون ۸۰ درصد از مبتلایان به این بیماری در كشور، بهبود یافته و ترخیص شده اند.


به گزارش انجمن پارسیان به نقل از ایسنا، دکتر کیانوش جهانپور در توضیح آخرین وضعیت بروز و فوتی ناشی از کروناویروس جدید در کشور، با اشاره به کاهش واضح موارد مبتلا شدن به این بیماری در کشور، اظهار داشت: از روز گذشته تا امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ و بر مبنای معیارهای قطعی تشخیصی ۸۰۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد.
وی اظهار داشت: بدین سان مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۹۶۴۴۸ نفر رسید.
جهانپور همینطور اظهار داشت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶۵ بیمار کووید۱۹ جان خویش را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۶۱۵۶ نفر رسید.
وی افزود: خوشبختانه تا کنون ۷۷۳۵۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده اند. بدین سان تا کنون ۸۰ درصد از مبتلایان به این بیماری در کشور، بهبود یافته و ترخیص شده اند.
سخنگوی وزارت بهداشت اظهار داشت: ۲۷۸۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.
به گفته وی، تا کنون ۴۸۴ هزار و ۵۴۱ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.
وی اظهار داشت: تداوم واستمرار این توفیق نسبی، همچنان مستلزم جدیت و دقت بیشتر در رعایت نکات بهداشت فردی و عمومی و مراعات فاصله گذاری اجتماعی در روزها و هفته های پیش رو خواهد بود.




منبع:

1399/02/13
14:41:43
5.0 / 5
2631
تگهای خبر: كشور
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۲
انجمن پارسیان Parsian Forum