افزایش مهاجران ناشی از فقر
به گزارش انجمن پارسیان برپایه مطالعات انجام شده، طی سالهای ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۵، ۳۰۵ هزار نفر از استان تهران خارج و در همین بازه زمانی ۷۷۰ هزار مهاجر به تهران وارد شده اند که به قول یک جمعیت شناس باتوجه به این که جمعیت کشور طی سالهای گذشته افزایش پیدا کرده، بالطبع تعداد مهاجرین به علت تورم، محدودیت افزایش زمینهای کشاورزی و اشباع این بخش و بالا رفتن نرخ بیکاری، افزایش یافته و عموما مهاجرت ناشی از فقر و فلاکت زیاد شده است.
۱۴۰۰/۰۶/۱۵ ۱۱:۰۴:۵۶