وزیر بهداشت:
نباید به آن هایی که ما را تحریم کردند امید داشته باشیم
به گزارش انجمن پارسیان خوزستان وزیر بهداشت اظهار داشت: آن هایی که ادعای حقوق بشر و دموکراسی دارند در این شرایط، مملکت ما را تحریم کردند بدین سبب باید روی پای خود بایستیم و امیدی به آنها نداشته باشیم؛ آنها تا می توانند کار ما را خراب می کنند و هر چه آمار بیماری در کشور بالاتر برود ما ناراحت و آنها خوشحال می شوند.
۱۴۰۰/۰۶/۰۵ ۱۶:۰۵:۳۲