كمیته ویژه شورای شهر برای تابلوهای شهدا و ضرب الاجل یك ماهه هاشمی

كمیته ویژه شورای شهر برای تابلوهای شهدا و ضرب الاجل یك ماهه هاشمی

به گزارش انجمن پارسیان رئیس شورای شهر تهران ظهر امروز طی حكمی سخنگوی شورا را بعنوان رئیس كمیته ویژه بررسی سوژه تابلوهای مزین به نام شهدا منصوب و اشاره كرد: مردم حق دارند اطلاعات دقیقی درباره ابعاد و صحت و سقم اخبار منتشره در این زمینه دریافت نمایند.


به گزارش انجمن پارسیان به نقل از ایسنا، محسن هاشمی ظهر امروز طی حكمی با تشكیل كمیته ویژه ای تحت عنوان «بررسی سوژه تابلوهای مزین به نام شهدا»، علی اعطا را بعنوان رئیس این كمیته انتخاب نمود.
در این حكم آمده است: متاسفانه مدتی است اخباری در خصوص حذف واژه مقدس «شهید» از معابر شهر تهران در رسانه ها و شبكه های اجتماعی در حال انتشار است؛ مردم حق دارند اطلاعات دقیقی درباره ابعاد مختلف سوژه و صحت و سقم اخبار منتشره، دریافت نمایند.
وی در این نامه كه به پیروز حناچی – شهردار تهران – و روسای كمیسیون های شورا رونوشت شده، نوشت: بنا به پیشنهاد رئیس كمیسیون نظارت و حقوقی، به علی اعطا كه از خانواده معظم شهدا است، ماموریت می دهم با عضویت تعدادی از اعضای شورا كه به انتخاب كمیسیون نظارت و حقوقی است، كمیته ویژه را تشكیل و ظرف مدت حداكثر یك ماه گزارش آنرا ارائه نمایند.
رئیس شورای شهر تهران نوشت: كمیسیون های تخصصی، مدیران ستادی، سازمان های تابعه و مناطق 22 گانه شهرداری موظف می باشند با این كمیته نهایت همكاری و هماهنگی را به عمل آورده و هرگونه اطلاعات مورد نیاز را فراهم آورند.




منبع:

1398/06/27
14:22:22
5.0 / 5
4344
تگهای خبر: تخصص , حقوق
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۲
انجمن پارسیان Parsian Forum