مدیركل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران:
امتحانات دی ماه دانش آموزان بطور حضوری انجام شد
به گزارش انجمن پارسیان از تهران مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران اظهار داشت: امتحانات دی ماه دانش آموزان عزیز بطور حضوری برگزار شد، با کمترین مسئله و با مدیریت جمعی که صورت گرفت توانستیم آزمون ها را برگزار نماییم که تعدادی از آزمون ها باقی مانده و در ایام آینده پیگیری خواهد شد و مشکل خاصی دراین زمینه وجود ندارد.
۱۴۰۰/۱۰/۲۵ ۲۲:۱۴:۰۹