۱، رییس مركز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت اعلام كرد
افزایش مبتلاشدن و مرگ ناشی از سل در پاندمی کرونا
به گزارش انجمن پارسیان رئیس مرکز مدیریت بیماریهای وزارت بهداشت با اعلان اینکه اطلاعات ما بطور مشخص نشان میدهد موارد تشخیص دیرهنگام سل در همه جای دنیا و همین طور کشور ما بالا رفته است، اظهار داشت: الان توجهات همه دنیا و پزشکان به کرونا معطوف شده است و هر کسی با علایم تنفسی به ویژه علایم تنفسی حاد مراجعه کند، نخستین تشخیص کووید19 است مگر آنکه خلاف آن ثابت شود. این امر سبب شده توجهات به بیماری سل کم شود.
۱۴۰۰/۰۷/۲۵ ۰۹:۳۹:۵۶