وزیر بهداشت:
فراتر از میزانی كه وعده دادیم، واكسینه خواهیم كرد
وزیر بهداشت با اشاره به شروع واکسیناسیون معلمان، خبرنگاران و زندانیان از امروز اظهار داشت: واکسیناسیون اساتید ارجمند دانشگاهها را شروع کردیم و تزریق واکسن خبرنگاران که در ایام سخت کرونا در کنار ما و مردم بودند را هم از امروز شروع می نماییم. واکسینه کردن قضات و پرسنل دادگاهها و دادگستری نیز از هفته آتی انجام می شود.
۱۴۰۰/۰۵/۰۷ ۱۱:۳۳:۵۰